Mark & Lindie in de USA

Dag 7, Miami

Na een goede Hampton ontbijt zijn we richting Miami Beach gegaan. Onderweg nog eerst langs Key Biscayne gereden, dat is ook zo een eilandje waar een park en hele dure huizen staat. Voor het strand moest je overal betalen en gezien we alleen even wilde kijken zijn we maar verder gegaan. We hebben nog wel door een aantal straatjes gereden en naar de grote huizen gekeken. Op de terugweg nog even gestopt voor een foto van de Miami skyline.

Er gaat niet heel veel wegen richting Miami Beach, en ze hadden ook nog wegwerkzaamheden, dus midden op de dag stond er gewoon een lange file. Eenmaal op de eiland zijn we langs Ocean drive gereden en na we een parkeerplaats hadden gevonden, een Ducktour geboekt. We hadden nog een beetje tijd, dus even naar de strand gewandeld. De drukte viel best mee. Op de terugweg nog even wat te drinken gekocht en richting de Ducktour gegaan.

We hadden weer een leuke guide en eenmaal door de art deco straatjes van Miami Beach zijn we richting Miami gegaan voor de 2e helft van de excursie. Dat hield in over de water varen lang star, palm en hibuscus eiland. Op deze eilandjes wonen heel veel celebs. Op de terugweg nog even door de art deco straatjes gereden. Het ging alleen een beetje snel dus niet heel veel goede architectuur foto's kunnen maken.

Voor we naar de auto ging nog even wat geshopt en richting Coral Gables gegaan. Hier was het best druk en een beetje als een outlet opgezet. Na een uurje zijn we maar weer richtig het Hotel gegaan. Ik had nog heel even tijd om bij de Ross te ga shoppen en dat was weer een geslaagde uitje. :)

Het was al redelijk laat en we hadden niet zo heel veel honger dus hadden we gewoon wat kleine snacks gegeten. Er was hier ook een Walmart die 24 uur open zijn. Mark ging slapen en na ik de boarding passes had geregeld ben ik even net na 0:00 richting de Walmart gegaan om even te kijken hoe het is om op die uur te winkelen. Het was drukker dan ik had verwacht. Ze hadden wel alle onvriendelijke personeel aan het werk. Ze gebruiken die tijd ook om alles bij te vullen en als ze je omver loopt komt er niet eens een excuus uit. Maar dat kan ook aan Miami liggen, het schijnt dat alle mensen hier wat aan de onvriendelijke kant zijn. Onlangs hebben ze zich zelfs ook onder aan de lijst van vriendelijkheid geplaatst.

Na wat laatste spullen te hebben gekocht ben ik weer richting het hotel gegaan. De meeste van mijn spullen ingepakt en nog even een paar uurtjes slaap gepakt.