Mark & Lindie in de USA

Dag 3, Siesta Key, Sarasota

De ontbijt bestond vandaag uit een broodje uit de oven, wat havermout en cornflakes. Na wat zonnebrand hebben aangebracht zijn we richting de strand gegaan. Deze was ongeveer 200m wandelen vanaf onze kamer. De strand zelf had spier witte zand, alleen de water was iets minder blauw dan op de plaatjes, maar de water was aangenaam. We hebben 2 ligbedden en een parasol gehuurd, dat heb je met deze zon wel nodig.

Het was een aangenaam en relaxed dagje, lekker niksen, beetje zwemmen, echt vakantie. De water was lekker aangenaam en helder en er was geen wolkje aan de lucht. Na een paar uurtjes zijn we weer richting de kamer gegaan, en het was maar goed ook, want we waren een beetje verbrand, en dat terwijl we grotendeels in de schaduw was.

We hadden geen aftersun, dus we gingen bij de Target shoppen, deze had echter weinig keuze dus zijn we maar richting de Walmart gegaan. Onderweg nog om moeten rijden vanwege een grote ongeluk. Helaas hierdoor ook de zonsondergang gemist. Eenmaal thuis maar es aftersun ingesmeerd, Mark was ondertussen aardig rood gekleurd.

Vanavond ging we bij de Longhorn eten, even wat nieuws proberen en de toetjes zagen er op de site goed uit. We hadden geen voorgerecht genomen omdat we toetjes wilde. De hoofdgerecht was best te doen, maar die van de Outback is toch net iets lekkerder. En toen kwam de toetjes, alleen kan je de 'jes' wel weglaten, ze waren mega groot. Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was vertelde ze dat ze ook voor toetjes wat 'doggybag' bakjes had, ze zag zeker aan ons dat we het echt niet op ging krijgen. Ze waren wel lekker, ik had dan ook de cake van mn toetje meegenomen :)

Morgen moeten we alweer uitchecken en richting Key Largo, denk dat een dagje in de auto onze zonnebrand wel goed zal doen :)