Mark & Lindie in de USA

Dag 25, Dagje shoppen en rustig aan

Het is alweer onze laatste dag, morgen gaan we weer richting Nederland. We hadden niet meer zo heel veel te doen en wilde nog wel een grote winkelcentrum bezoeken, dus zijn we richting de winkelcentrum bij de bios gegaan. Het was best een grote met veel winkels, ze hadden boven ook nog een buiten deel met luxe relax stoelen en nog een aantal winkels. Heel leuk opgezet.

Daarna zijn we nog langs een grote dierenwinkel geweest, er stond een rij met mensen die hun hond had meegenomen voor ene prik en/of borstel beurt. Zelf had ik nog het eea gekocht onder andere een borstel voor de katjes die de ondervacht met losse haren beter zchijnt te verwijderen dan een gewone borstel.

Daarna nog bij een Dollarstore gestopt om te kijken of ze nog wat leuke prullaria had :) Ze hadden iig frisdrank, en wat zuikervrije producten. Als laatste zijn we nog langs een Wal-mart geweest. Ik wilde nog een matje voor de katjes, en natuurlijk wat Hershey's chocola. Zijn echt vele malen lekkerder dan de chocolade hier. Daarna zijn we weer teruggegaan naar het hotel om ff te relaxen voor onze avondeten.

We ging weer naar de Outback. Lekkere tonijn, heerlijke vlees en Yummy toetjes. Een goede afsluiter voor een leuke vakantie.