Mark & Lindie in de USA

Dag 24, Raging Waters

We vonden het net iets te koud om naar het strand te gaan maar hadden wel zin in wat zon dus zijn we na het ontbijt richting 'San Dimas' gereden. Hier hadden ze een waterpark 'Raging Waters'. Onderweg zijn we bij de Wal-mart gestopt om handdoeken te kopen. Bij het park kon je alleen met contant betalen voor het parkeren, dus moest Mark eerst naar binnen om te pinnen voor we konden parkeren.

Binnen zijn we maar snel om ga kleden en zijn we richting een van de attracties gegaan. Als eerste zijn we naar 'Dark hole' gegaan, hier zat je met zn 2-en op een 8 vormige tube en de rit was volledig in het donker. Dat vond Mark wat minder. Daarna hebben we 'Raging Racer' gedaan, hier lig je op je buik op een blauwe matje en ga je recht naar beneden over een paar hobbels. Toen op naar 'Thunder Rapids', hier moesten we wel wat langer wachten, maar we mochten wel met z'n 2-en in zo een grote ronde tube met een bodem. Al snel draaide we en Mark ging weer achteruit. :)

Op naar 'Dragons Den', hier moest je weer met zn 2-en op een 8 vormige tube. De eerste en laatste deel ging weer door het donker, in het midde kwam je in een grote ronde deel terecht waar je door de snelheid en stroming een paar keer in de rondte ging, best leuk. Daarna heb ik Mark zover gekregen om de 'Dropout' te doen. Deze is 7 verdiepingen hoog en je bent in 4 seconden weer beneden. Hij heeft het uiteindelijk wel gedaan, dus iedereen kan best trots op hem zijn. De 'Tunnel of Terror' zat ernaast, deze was weer met zn 2-en op een tube, helaas wel weer in het donker, en we draaide weer dat Mark achteruit moest, dus hij vond het dubbel eng. :) Ik vond het wel grappig :) Daarna nog 'Neptune's Fury' gedaan die heel veel leek op 'Thunder Rapids' voor we een hapje ging eten.

Na wat lekkere hotdogs zijn we weer verder gegaan. Nu was de 'Bermuda Triangle' aan de beurt, hier heb je 3 keuzes, 1 en 3 lijken op elkaar en maak wat bochten, 2 gaat bijna recht naar beneden. Boven leek het of je alleen tussen 1 en 2 kon kiezen en Mark wilde 2 niet doen dus heb ik die maar gedaan. Je bent wel heel snel beneden, dus daarna heb ik 3 ook gaan doen. Mark hield het bij 1 keer. Toen zijn we naar de grootste van het park gegaan, de ' High Extreme'. Hier moest je weer een matje meenemen naar boven en op je buik op het matje naar beneden. Het leuke was dat deze best lang was en het wachten een beetje de moeite waard maakte.

Als volgende kwam we bij de 'Vortex', deze maakte heel veel spiralen naar beneden, ook een best leuke rit, wel veel korter dan de vorige. En zo zijn we bij de laatste attractie aangekomen, de 'Speed Slides'. Hier hadden ze 2 versies, het een had wat steilere drops dan de andere. Mark is niet zo gek op die steile en ik juist wel dus heb ik de snellere een gedaan. Je kwam echt een paar keer los. Best leuk.

Inmiddels was het bijna tijd om te sluiten. Mark ging het zwembad nog even uittesten en ik nam nog een ritje in de 'Vortex', deze had de kortste rij. Daarna het sleutel bij Mark opgehaald die inmiddels op de golven zat te wachten. Ik ging dus even foto's maken terwijl hij nog even ging zwemmen.

Daarna zijn we weer richting hotel gegaan en gezien alle activiteiten zijn we maar weer langs de Applebees gegaan voor avondeten. Mark wilde nog even van de ribjes genieten en als toetje hadden we de oreo cookie uitgetest. Wel lekker, maar niet bijzonder, de toetjes bij de Outback zijn lekkerder :)