Mark & Lindie in de USA

Dag 21, Highway 1 โ€“ Carmel naar Pismo

Helaas was het weer niet echt verbetert. Er is 's ochtends zelfs een kleine bui. Het ontbijt was wel weer goed verzorgd. Lekkere bagels en ze hadden ook een wafel ijzer. Na het uitchecken zijn we nog even langs Carmel gereden. Grappige aan deze dorpje is dat de huizen geen nummers heeft. Er staat wel een paar hele leuke huizen. Hier wonen voornamelijk kunstenaars.

Verder op highway 1 konden we af en toe van het leuke uitzicht genieten. De mist werkte hellaas niet altijd mee. Bij de grotere bruggen zijn we zoals bijna alle toeristen even gestopt voor foto's. Bij Big Sur hebben we niet veel gezien, hier was de mist best dicht. Onderweg zijn we nog bij een punt gestopt waar veel zeehonden lag. Deze waren best grappig. Sommige lagen gewoon te slapen, maar andere waren zand aan he gooien.

In Pismo zijn we langs Seacrest gereden en ze hadden nog een kamer voor de roomsaver prijs. We hadden alleen geen uitzicht op de zee, maar ja, met de mist zag je de zee toch niet. We zijn nog een paar uurtjes naar de outlet geweest. Deze is wel kleiner dan die in Vegas, maar een voordeel, die irritante verkopers bij hun stands heb je hier niet :)

's avonds zijn we bij de Applebees gaan eten en terug bij het hotel nog even de zwembad en bubbelbad in geweest. Zelf vond ik de zwembad net iets te koud. Mark vond hem wel heerlijk maar is later ook naar de bubbelbad gekomen.