Mark & Lindie in de USA

Dag 14, Las Vegas

Vandaag hebben we een rustige dagje. We hebben weer wat uitgeslapen, alhoewel je wel vroeg in de gang al iemand horen roepen 'Housekeeping....' wij vermoeden dat de schoonmaak dus eerst keihard ga schreeuwen voor ze een kamer binnengaat. Na wat broodjes van 'Earl' hebben we weer een gokje gewaagd. Op een gegeven moment had Mark van een vijfje 36 gemaakt, maar helaas ging het net zo snel weer naar 0 :) We zijn toen maar weer met de auto op pad gegaan richting een van de outlets.

Daar hebben we nog een paar winkels bekeken maar niet echt veel gekocht. Ik wilde nog wel een nieuwe handtas voor de terugreis, want diegene die ik had meegenomen had beter dagen gekend. Hier echter geen leuke kunnen vinden, maar gister had ik bij de andere nog wel een gezien. Dus wij weer naar de andere outlet. Daar nog even bij de Mac gestopt. Ze hebben hele lekkere smoothies en Mark vind de grote Mcflurry's een goede uitvinding. Wij hadden ook de laptops mee en hebben bij de Mac nog even mail gelezen en ik moest ook weer wat verhaaltjes en foto's uploaden.

Daarna nog even de tas ga kopen, er bleek nog extra korting bij te komen. Mark zag nog een boekje liggen met een leuke horloge, die winkel bleek echter in de andere outlet te zitten, dus wij weer terug naar de andere. Het was een Tag Heuer dus had ie ook waarschijnlijk een leuke prijskaartje. Helaas was ie niet in de winkel en we hebben maar niet gevraagd wat ie kost gezien alle horloges in de winkel boven de $2000 zat.

Daarna nog naar 'Fremont street' geweest Je moet hier denk ik niet al te lang blijven, maar het was wel leuk om te zien. Echt hele aparte figuren die hier rondloopt. Voor we wegging hadden ze ook nog zo een show op de dak. De hele straat is namelijk overdekt en eens in de uur draaien ze een film met leuke effecten over de hele lengte.

Terug bij het hotel waren we nog niet moe. We waren al wel te laat voor de laatste piraten show bij Treasure Island. We zijn nog langs de flamingo's in de Flamingo geweest, we hadden eerst de verkeerde lift en kwam uit op de 4r verdieping. Hier hadden ze een beetje last van lange scheven plafonds. Mark paste aar net, had een centimeter of 3 speling, we zijn maar snel weer naar beneden gegaan en de goede weg naar de flamingo's gevonden :)

Daarna nog bij Harras bij de IcePan een ijsje gekocht. Ze maken het ijs terwijl je staat te wachten. Het was heel erg lekker. Inmiddels was het alweer laat dus hebben we nog maar lekker genoten van de heerlijke bed en kamer.

Marty

Earl doet goede zaken! Leuk te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.

Bedankt voor de mooie Las Vegas kaart!