Mark & Lindie in de USA

Dag 13, Las Vegas

Vandaag staat er wat winkelen op de planning. Na wat te zijn uitgeslapen hebben we nog wat broodjes bij 'Earl' ga eten. Daarna hebben we de auto opgehaald en zijn we naar een van de outlet winkelcentra gereden. Ze hebben er twee best grote hier in Vegas, en ik heb gehoord dat het er wel leuk winkelen is. Na een uurtje was Mark al uitgekeken, er was echter nog veel te zien, dus heb ik hem even bij het hotel afgezet en ben ik verder ga winkelen.

Mark had terug in het hotel nog wat tv gekeken, en is daarna de zwembad ga uittesten. Bedje naast de zwembad bemachtigd en lekker een relax dagje gehad.

Ik heb nog even wat geld uitgegeven. Alleen moet ik zeggen dat na twee dagen ik het wel een beetje heeft gehad met de verkopers bij de kleine standjes. Ze willen van alles op je uitproberen, van nagels tot crèmes en zelfs je haar is niet veilig. Had op een gegeven moment een dame die dode zee zout en een creme verkoop. Ik gezegd dat ik niet veel tijd heeft, maar moest het toch even proberen, nou, vooruit, ik de zout op mijn handen, daarna een crème erop, ik zeggen dat ik niets ga kopen, maar ze ging door. Toen ze een crème op mijn gezicht wilde smeren heb ik haar netjes verteld dat ik het echt niet ga uitproberen en al helemaal niet ging kopen, toen stopte ze eindelijk en mocht ik weer verder.

Verder heb ik nog wat kleding gekocht en ben ook nog even snel naar de andere outlet gereden. Die was wat duurder had ik het idee, maar heb even snel een blik geworpen, want het was inmiddels alweer bijna tijd voor avondeten en ik had Mark beloofd niet al te laat terug te zijn.

Terug bij het hotel de auto weer afgegeven bij de Valet. Best makkelijk zo een service. Daarna zijn we bij Todai ga eten. Hier hebben ze een sushi & vis buffet. Ze hadden echt heel veel soorten sushi en ook nog warme gerechten, en zelfs vlees. De warme gerechten waren niet zo bijzonder. De sushi was echter heerlijk, dus wij hebben heerlijk gegeten. Als afsluiter hadden ze ook nog toetjes. Wel allemaal kleine hapjes, maar zo kon je alles uitproberen.

Na het eten zijn we nog even naar de casino geweest. Wij hadden niet zo heel lang gespeeld, maar voor $10 per persoon toch nog een gokje gewaagd. Daarna nog door een aantal hotels ga wandelen. De tuin bij de Bellagio bekeken, langs de choco fontein naar de treintje, en die tot aan Monte Carlo genomen. Via Excalibur nog naar de Luxor gelopen. Die heeft een piramide en Sfinx. Best leuk allemaal. Teug bij het hotel zijn we weer vrij snel in slaap gevallen.