Mark & Lindie in de USA

Dag 12, Las Vegas

Na een rondje door de 'Miracle Mile' winkelcentrum onder het hotel te hebben gewandeld heb ik een broodje voor ontbijt bij 'Earl of sandwich' ga kopen. Ze zaten beneden in de winkelcentrum. Op de tv maakte ze reclame voor hun zelfgebakken broodjes en ze waren ook best lekker.

Daarna zijn richting de MGM gewandeld. Onderweg hadden ze wat winkels waar ook een 'Tix4Tonight' zat. Hier kan je namelijk voor soms het helft van de prijs kaartjes voor de shows kopen. Je hebt dan niet een plek vooraan maar ook geen slechte plek. We hebben wat kaartjes voor 'David Copperfield' gekocht en wat kortingsbonnen voor avondeten. Daarna zijn we verder gewandeld. In de MGM hebben we de 'Lion Habitat' gezien. Op dat moment hadden ze 2 vrouwtjes daar. Ze hebben dus heel veel leeuwen die op een ranch woon en ongeveer elke 5 uur worden ze gewisseld. We hoorde ook dat er kleine welpen waren, maar dat die er pas tegen donderdag middag weer zou zijn. Na de kortingsbonnen voor 'David Copperfield' te hebben omgewisseld voor echte kaartjes zijn we via de brug naar 'New York New York' gegaan. Hier hadden ze bij binnenkomst een snoepwinkel waar ze de vrijheidsbeeld met jellybeans heeft nagebouwd.

Op de weg terug nog even wat kleding gekocht voor best leuke prijzen :) Terug bij het hotel was het inmiddels 19:00 dus zijn we maar richting de 'Planet Hollywood' restaurant in de 'Ceasar's' hotel gewandeld. In Disney in Frankrijk hebben we daar heel goed gegeten dus we hadden hoge verwachtingen. Helaas was de bediening wat minder, maar voor de rest was het wel lekker. We hadden alleen geen tijd voor een toetje omdat we nog naar de MGM moest wandelen en de show daar om 22:00 begon.

De show was best leuk, al zijn we er wel van overtuigd dat bijna alle mensen die 'random' geselecteerd zijn bij de crew hoort. Maar we hadden een leuke avond. Je moet alleen niet al te veel drinken bestellen bij zo een show, ze vragen er gewoon 6 dollar voor een cola of klein flesje (200ml) water.

In het hotel nog even naar de fonteinen van de Bellagio gekeken voor we ging slapen.

Marty

YES! En er is ook geshopt!