Mark & Lindie in de USA

Dag 5, Sea World

Het ontbijt is wat minder uitgebreid dan in het vorige hotel. Je hebt een keuze tussen brood, muffins, gebakjes en ze hebben ook weer een wafel ijzer.

Vandaag staat Sea World op de planning. Ook hier hebben ze weer 'Preferred parking' En we komen in de voorste rij terecht, 50m van de ingang. Binnen is het wel te merken dat het een maandag is. Niet al te druk en dus voldoende tijd om alles te bekijken. Na de dolfijnen zijn we naar de Shamu show gegaan, dit is de show met orcas(hoofd attractie van het park). Ze zien er zo lief en schattig uit. Ook hier hebben ze een aantal rijen met de borden 'Soak zone' gemarkeerd. Wij zijn iets hoger gaan zitten, want zout water gaat niet zo goed samen met mijn camera. De voorste rijen waren tijdens de show ook goed nat geworden.

Daarna zijn we de rest van het park gaan verkennen. Wij hebben de Shipwreck ride overgeslagen aangezien de amerikanen houden van leedvermaak. Op heel veel punten heb je van die machines waar je 25c kan betalen en dan kan je 1x de mensen die op het water langskomen natspuiten, dus als ze nog droog waren, zijn ze het dan niet meer. :)

Later zijn we naar een zeehond en otter show geweest, ze steken hier een beetje de draak met TV shows en series. Heel goed voor de lachspieren. Daarna nog naar een dolfijnen show geweest en kennis gemaakt met de pinguïns, witte walvissen(beluga), zeehonden, pijlstaartroggen (die konden we aanraken), en heel veel ander zee dieren. De ijsberen waren allebei een dutje aan het doen toen wij er langs kwam. Daarna nog in 'Journey to Atlantis' geweest, hier blijf je in de achterste 2 rijen nog best droog. We hadden ook mazzel dat niemand 25c wilde betalen om ons nat te spuiten :)

Na een hapje eten, die wel lekker maar heel prijzig was, zijn we naar de avond show van de orcas geweest (Shamu Rocks). Hier weinig foto's gemaakt, maar we hadden ook nog de video camera mee, dus we kunnen de show later terugkijken. Als afsluiter was er een grote vuurwerk show.