Mark & Lindie in de USA

Dag 4, Los Angels naar San Diego

Na weer een lekker ontbijt hebben we de koffers in de auto geladen en afscheid genomen van de Hampton Inn. De koelbox gevuld met wat te drinken en wat ijs van de ijsmachine in het hotel. Langs het zuiden van LA gereden richting Highway 1. Hier zijn we bij Seal Beach gestopt. Helaas geen Zeehondjes gezien. In Laguna Beach was het heel druk en zijn we maar niet gestopt.

Na heel veel leuke plaatsjes en mooie uitzichten zijn we in Huntington gestopt. Dit is een beetje de plek om te zijn als Surfer. De golven waren hier dan ook een stuk groter dan op de meeste ander stranden. Nog een paar leuke foto's van de surfers gemaakt. Ze hebben hier ook een stuk waar ze sterren op het voetpad hebben zoals in Hollywood, maar dan voor de surfers.

Daarna zijn we weer richting het zuiden vertrokken. Door heel veel leuke plaatsjes gereden, en in San Clemente getankt. 11.69 Gallons voor 36 dollar, best een koopje :) Daarna door naar de Travelodge in La Mesa, San Diego. Op de kamer lag een leuke welkomst briefje en een mandje vol snoepjes, chips en koekjes. Het hotel was minder luxe dan de vorige, maar wel netjes en schoon.

's Avonds bij de Outback gegeten. Het tonijn voorgerecht is echt aan te raden, heerlijk. De steak en ribjes, waren van hetzelfde kwaliteit. De toetjes zijn best groot, maar wel lekker. Kortom, wij zullen een Outback nog wel terugzien voor we weer naar Nederland komen.

Rene

Zijn de muntjes voor het internet op? Al 8 dagen geen nieuw verhaaltje meer! :-)

Prettige vakantie nog!

Lindie

We hadden het te druk voor internet :) maar ik ga zo een stuk of 5 uploaden ;)

Marty

Dit mandje ziet er lekkerder uit dan die gegratineerde frietjes!