Mark & Lindie in de USA

Dag 2, Hollywood & Venice beach

Wij hebben heerlijk geslapen, ze hebben echt hele goede bedden in het hotel. Het ontbijt was ook heel goed geregeld. Keuze uit een 3-tal warme gerechten, heel veel broodjes en bagels, gebakjes, muffins en een DIY wafel machine die heel makkelijk te bedienen is. Na een goed ontbijt zijn we langs de Wal-Mart gereden, wat te drinken en te knabbelen en een koelbox gekocht.

Vandaag hebben we een vrij rustige planning. Als eerste zijn we naar de 'Hollywood Sign' gereden via Mulholland drive. Bovenaan even gestopt om foto's te maken. Daarna zijn we richting Hollywood boulevard (Walk of Fame) gereden en in de garage op Orange dr geparkeerd. (Handige tip van Clau, voor 2 dollar parkeren als je wat in de winkelcentrum koopt, frisdrank telt ook mee.)

Buiten was het best druk, en om de zoveel meter had je wel iemand die je een tour wilde aanpraten. Halverwege zijn we nog bij de McDonalds gestopt voor een McFlurry, ze zijn hier een stuk groter en worden echt tot boven gevuld. Was wel een heerlijke verkoeling. Na nog wat sterren en de Kodak en Chinese theater zijn we weer vertrokken, dit keer richting Venice Beach.

Een heel groot strand, waar we met een beetje geluk gratis aan de weg konden parkeren ($15 uitgespaard). De pier was wel leuk. De rest is best druk, en ze proberen je hier ook gewoon Marihuana te verkopen onder het mom van medisch gebruik. Nog langs 'Muscle beach' gelopen, hier hebben ze een sportschool in de open lucht voor mannen die graag wil laten zien dat ze gespierd zijn.

Daarna terug naar het hotel om wat op te frissen en door naar de Applebees voor een laat diner (het was inmiddels alweer 22 uur). Die is dus gewoon open tot 3 uur 's ochtends. Mark had eindelijk weer eens riblets. Lang geleden toen ze nog een 4-tal restaurants in Nederland hadden, was dat zijn favoriet.

Claudia

(zucht) ik ben nog steeds jaloers....

Geniet ervan, en blijf vooral leuke verhalen en foto´s sturen!!

Dikke knuffel van de katjes, ze beginnen te wennen en zitten al spinnen als ik binnen kom ;-)

Marty

Zoals het een echte Nederlandse betaamd, heel goed gedaan. Mooie foto's!